Opnået at løbe 5 km 3 gange om ugen på kun 10 uger

 
"Som skuespiller og operasanger ved jeg, hvor vigtigt det er at være i god form. Man undgår sygdom, får bedre vejrtrækning og kan i det hele taget lettere udføre instruktørens krav til rollen."
Se flere referencer

Løbecoaching til halvmarathon – Kom i mål med din drøm

Vil du sikre dig, at du gennemfører halvmarathonet på bedste vis, er jeg klar til at hjælpe dig i mål og give dig teknikker, der får dig over målstregen hurtigt og skadesfrit.
 
Uanset om du er begynder og aldrig har løbet så meget som en kilometer, eller om du er rutineret men vil have de bedste løbeteknikker, vil jeg som din personlige løbecoach sørge for, at de 21,0975 kilometer bliver en leg fra start til slut.
 
Alt efter hvor du befinder dig i niveau og din fysiske kunnen, tilrettelægger jeg træningen, så du får mest ud af den, og så du bliver klædt på til at gennemføre halvmarathonet skadesfrit og let.
 
Jeg tilbyder dig 2 løsninger: Én på 36 klip med 3 ugentlige træninger sammen med mig, og én på 24 klip med 2 ugentlige træninger sammen med mig. 
 
Læs mere om de to forløb nedenfor, eller book allerede nu et uforpligtende Skype-møde, hvor vi snakker om dine ambitioner for dit kommende halvmarathon, og hvor jeg forklarer dig mere om fordelen ved at træne op til det sammen med en personlig løbecoach.
 

Som din løbecoach tilbyder jeg 2 forskellige løsninger, der gør dig klar til halvmarathon

 
Alt efter dine mål og ambitioner, vælger du frit mellem to forskellige forløb hos mig. Begge forløb indeholder det samme, men forskellen ligger i, hvor intensivt du ønsker at træne, og hvor store ambitioner du har for dit halvmarathon.
 
Vælger du forløbet på 24 klip, får du som beskrevet ovenfor 2 ugentlige træninger med mig. Forløbet er til dig, der gerne vil sikre dig, at du gennemfører løbet, men ikke har de store ambitioner om sluttiden.
 
Vælger du, at jeg skal coache dig i dit løb 36 gange med 3 ugentlige træninger, sørger jeg for, at du får styrken, udholdenheden og pacen til at gennemføre halvmarathonet i bedste stil.
 
Ud over en professionel løbecoach, får i i begge forløb følgende indhold:
  • 24 eller 36 timers personlig løbetræning
  • Løbeteknik
  • Trappetræning
  • Mobilitetstræning
  • Træningsprogram til halvmarathon
  • Styrke- og stabilitetstræning målrettet efter dit løb
  • Relevante input til træningsøvelser
  • Analyse af løbestil med videooptagelse
  • Analyse af din udvikling gennem forløbet
Tilsammen udgør det et professionelt løbetræningsforløb, og med mig i ryggen løber du hurtigt mod halvmarathon-medaljen.

Book et uforpligtende møde og hør mere om min løbecoaching til halvmarathon

 
Det er en stor beslutning, når du sætter dig for at løbe et halvmarathon. Du skal gennemføre nogle timer, hvor din krop bliver presset – mere end den måske nogensinde er blevet før – og det handler om, at du har de rette teknikker til at komme igennem de hårdeste kilometer og de største dyk.
 
Med mig som din løbecoach lærer du både den bedste løbestil, hvilket tempo, der passer til dig, og hvordan du psykisk tackler de dyk i energi og vilje, du sandsynligvis vil møde i løbet af de 21,0975 kilometer.
 
Book et gratis intromøde, hvor du og jeg snakker over Skype, og hvor du kan fortælle mig om dine ønsker, udfordringer og mål med halvmarathonet. 
 
Du booker intro-løbecoaching ved at følge linket her.

Jeg glæder mig til at snakke med dig!

Book et møde

- gratis og helt uforpligtende

Kontakt

Ønsker du at høre mere om hvordan jeg hjælper dig, kontakter du mig via nedenstående. Jeg ser frem til at høre fra dig.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 

Se mere under de forskellige træningsforløb

3 x ugentlige træninger i 12 uger.
 
(36 klip)

En personlig løbetræner 3 gange om ugen er til dig, som ønsker den fornødne udholdenhed og styrke til at kunne gennemføre i fin stil.
 
  • 36 timers personlig løbetræning
  • Løbeteknik
  • Trappetræning
  • Mobilitetstræning
  • Træningsprogram til halvmarathon
  • Styrke og stabilitetstræning målrettet efter dit løb
  • Relevante input til træningsøvelser
  • Analyse af løbestil med videooptagelse
  • Analyse af din udvikling gennem forløbet
Pris 18.000,- 
(kr. 500 pr. gang)
 
Ratebetaling: Du har mulighed for at betale i flere rater. 
2 x ugentlige træning i 12 uger.
 
(24 klip)

En personlig løbetræner 2 gange om ugen er til dig, som gerne vil gennemføre men ikke har store ambitioner om sluttiden.
 
  • 24 timers personlig løbetræning
  • Løbeteknik
  • Trappetræning
  • Mobilitetstræning
  • Træningsprogram til halvmarathon
  • Styrke og stabilitetstræning målrettet efter dit løb
  • Relevant input til træningsøvelser
  • Analyse af løbestil med videooptagelse
  • Analyse af din udvikling gennem forløbet
Pris 13.200,- 
(kr. 550 pr. gang)
 
Ratebetaling: Du har mulighed for at betale i flere rater. 

Forløbet

Personlig træning er til dig, som ønsker at tabe dig, komme i bedre form og tage på i muskelmasse. Træningen vil tage udgangspunkt i funktionelle øvelser ud fra dit træningsniveau, så du kan opnå et flot resultat. Inden du vælger et pakketilbud, tilbyder jeg en gratis indledende samtale (varighed 20 minutter) hvor vi taler om dine mål og ønsker, samt hvilket forløb der vil passe til dig.
1. Den indledende samtale 

Forløbet starter altid med en indledende samtale. Samtalen varer 20 minutter, og jeg vil spørge ind til, hvad du ønsker at opnå med din løbetræning, om du ønsker kostomlægning og andre relevante informationer. Jeg vil informere dig om, hvad du kan forvente af forløbet, og vi vil i fællesskab lave målsætninger, der er opnåelige, med den tid vi har.
2. Under forløbet 

Jeg vil instruere dig i tilstedeværelse, holdning, visualisering og åndedræt i træningen. Når du lærer at mærke efter, kan du reagere konstruktivt på forandringer, før de bliver til belastninger. Jeg vil sikre, at du konstant yder dit optimale og følger det træningsprogram, som vi sammen har aftalt. Således garanterer jeg, at du når dine mål.
3. Efter forløbet 

Du har nu opnået det mål, som du ønskede før opstartsforløbet. Jeg vil ved afslutningen af træningsforløbet hjælpe dig med at sætte nye mål og vejlede dig i at bruge min erfaring fremadrettet. Således kan du holde din træning og kost, som jeg har givet dig, ved lige – eller endda gå efter nye resultater og sætte fremtidige mål.
Peter Liljensten – Din personlig træner og løbeekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Peter Liljenstenhej@peterliljensten.dkCVR: 35551476+45 50 42 58 16