Kunderesultater på 10 ugers træningsbootcamp


Sådan tabte Ninna, Marijke, Gunnva, Morten, Mathias og Anne sig på 10 ugers bootcamp, hvor det endte med, at de blev stærkere og hurtigere med masser af motivation og sjov træning hele vejen over målstregen.
Se flere referencer

Udendørs holdtræning med styrketræning og konditionstræning

Holdtræning er til dig, der elsker at træne med andre mennesker, der ligesom dig har et mål med deres træning.

På mine hold kommer du på kun 5 uger i bedre form, du går ned i vægt, du vil tage på i muskelmasse og du vil få en kostomlægning, der øger din præstationsevne i hverdagen.

 
Du vil træne sammen med 5-7 andre dedikerede mennesker, og træningen foregår udendørs på Østerbro-anlægget. Her vil du og resten af dit hold udføre funktionelle øvelser med egen kropsvægt, og I vil være med til at motivere hinanden og sammen ændre jeres livsstil for evigt.
 
Tag det første skridt mod at nå dit mål – brug mig som din personlige coach og brug to timer om ugen sammen med andre mennesker, der ønsker at udfordre dem selv og blive bedre, hurtigere og stærkere.
 
Kontakt mig og få en plads på min udendørs holdtræning – du ringer enten på telefon 50 42 58 16 eller udfyld min kontaktformular, og så sikrer du dig en plads på mit næste hold.
 

Det får du med, når du booker en plads på udendørs holdtræning

 
Når du tilmelder dig udendørs holdtræning, får du meget mere end blot 2 ugentlige træninger. Du får et komplet forløb med en kortlægning af din nuværende form og en status på din udvikling, når forløbet er slut.
 
Helt konkret får du:
  • Kostomlægning med en personlig kostplan i 5 uger
  • Træningsomlægning i 5 uger
  • 2 ugentlige træninger á en time i 5 uger
  • Måling af fedtprocent og omkreds i starten og i slutningen af forløbet
  • Før- og efter-billeder
  • 100 procent udendørstræning med fokus på løb og funktionel styrketræning med egen kropsvægt
  • Et lille hold hvor der er plads til at have dig i fokus
  • En lukket Facebookgruppe hvor du og dit hold kan motivere hinanden og dele gode råd
  • Fast træning mandag og torsdag fra 17 til 18 på Østerbro-anlægget
Prisen er 2.500 per person, og betalingen skal ske senest 8 dage inden den udendørs holdtræning starter.
 

Bliv fyldt med motivation, styrke og glæde på mine udendørs holdtræninger

 
Synes du, at udendørs holdtræning lyder som noget for dig? Mangler du informationer eller vil du høre mere om forløbet, inden du tilmelder dig? Så tage endelig fat i mig på telefon 50 42 58 16 eller ved at udfylde min kontaktformular, og så er jeg klar til at fortælle dig mere om alle udbytterne ved at melde dig til udendørs holdtræning.
 
Én ting er sikker: Der er ingen dårlige undskyldninger for ikke at deltage i træningerne, når du er tilmeldt mit forløb. Min filosofi er, at træning skal være sjovt – men også hårdt – for det er ude af din komfortzone, du opnår resultater.

Derfor skal du være 100 procent indstillet på at nå dit mål, og så garanterer jeg dig til gengæld, at jeg hjælper dig med at få det realiseret.

 
Har du skader, allergi eller sygdomme, der kan påvirke din træning, vil jeg i stedet anbefale dig at tilmelde dig min personlige træning, hvor jeg tilrettelægger sessionerne fuldstændig efter dine behov og fysiske kunnen.

Book et møde

- gratis og helt uforpligtende

Kontakt

Ønsker du at høre mere om hvordan jeg hjælper dig, kontakter du mig via nedenstående. Jeg ser frem til at høre fra dig.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 

Forløbet

Personlig træning er til dig, som ønsker at tabe dig, komme i bedre form og tage på i muskelmasse. Træningen vil tage udgangspunkt i funktionelle øvelser ud fra dit træningsniveau, så du kan opnå et flot resultat. Inden du vælger et pakketilbud, tilbyder jeg en gratis indledende samtale (varighed 20 minutter) hvor vi taler om dine mål og ønsker, samt hvilket forløb der vil passe til dig.
1. Den indledende samtale 

Forløbet starter altid med en indledende samtale. Samtalen varer 20 minutter, og jeg vil spørge ind til, hvad du ønsker at opnå med din løbetræning, om du ønsker kostomlægning og andre relevante informationer. Jeg vil informere dig om, hvad du kan forvente af forløbet, og vi vil i fællesskab lave målsætninger, der er opnåelige, med den tid vi har.
2. Under forløbet 

Jeg vil instruere dig i tilstedeværelse, holdning, visualisering og åndedræt i træningen. Når du lærer at mærke efter, kan du reagere konstruktivt på forandringer, før de bliver til belastninger. Jeg vil sikre, at du konstant yder dit optimale og følger det træningsprogram, som vi sammen har aftalt. Således garanterer jeg, at du når dine mål.
3. Efter forløbet 

Du har nu opnået det mål, som du ønskede før opstartsforløbet. Jeg vil ved afslutningen af træningsforløbet hjælpe dig med at sætte nye mål og vejlede dig i at bruge min erfaring fremadrettet. Således kan du holde din træning og kost, som jeg har givet dig, ved lige – eller endda gå efter nye resultater og sætte fremtidige mål.
Peter Liljensten – Din personlig træner og løbeekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Peter Liljenstenhej@peterliljensten.dkCVR: 35551476+45 50 42 58 16