Carina løb 10 km på 5 uger ved hjælpe af online personlig træning


"Jeg kontaktede Peter Liljensten for 5 uger siden på Instagram, da jeg havde et mål om at løbe 10 kilometer på under 1 time. Men da Peter boede i København, ønskede jeg et onlineforløb, da jeg kunne se gode mulighed for, at Peter kunne løfte mit træningsniveau. Både set ud fra kosten og træningen, da jeg også ønskede at tabe mig.
Se flere referencer

Personligt online forløb 

Få et skræddersyet online træningsforløb


Vi har alle forskellige mål, når det gælder træning. Derfor lægger jeg vægt på, at alle online træningsforløb er skræddersyet, så de passer perfekt til den enkelte kunde. Jeg har de rette værktøjer til at hjælpe dig - uanset hvilket træningsniveau du finder dig på.
 
Min erfaring er, at det skal være hårdt at træne, så du kan se og mærke resultater. Men det er vigtigt, at træningen er motiverende og udfordrende. Jeg arbejder målrettet, så du kan få et flot resultatet. Det er derudover vigtigt, at træningen foregår udenfor i trygge og rolige omgivelser under åben himmel.

Online træning er til dig der ikke har mulighed for, at træne med mig i København, og et billigere  alternativ til almindelig personlig træning. 
 
Det er alt afgørende at holde 100 procent fokus i et træningsforløb. Derfor afstemmer jeg altid dine målsætninger, så jeg ved, at vi arbejder mod et fælles mål. Det handler i høj grad ikke kun om at se, hvor meget du kan udvikle dig. Det handler også om, at du skal helst skal kunne bibeholde den nye livsstilændring, efter det online træningsforløb. Min fornemmeste opgave er at hjælpe dig i stand til at varetage din egen træning i det lange forløb.

Personligt online forløb inkludere altid følgende

  • Et opstartmøde hvor der bliver langt en plan for dit mål over skype eller facetime.
  • Et afslutningsmøde hvor der bliver følgende op på dit resultat over skype facetime. 
  • Tre opfølgningsmøder hver 3 uger, hvor der kan stilles spørgsmål over skype eller facetime. 
  • Nye online træningsvideoer hver måned (Alt fra løbeteknikøvelser, mobilitets, styrkeøvelser ude i naturen). 
  • Fri mail- og Facebook-korrespondance 24 timer i døgnet for spørgsmål. 

Book et møde

- gratis og helt uforpligtende

Kontakt

Ønsker du at høre mere om hvordan jeg hjælper dig, kontakter du mig via nedenstående. Jeg ser frem til at høre fra dig.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 

10 UGERS ONLINE FORLØB
 

I de 10 uger starter vi sammen med at sætte et mål for forløbet. Du vil opleve at forløbet er meget intenst, og jeg står til rådighed 24 timer i døgnet for spørgsmål. Du får:
 
  • 30 min. personligt opstartsmøde hvor vi sammen finder frem til hvad målsætningen er over skype eller facetime. 
  • 10 ugers skræddersyet løbeprogram.
  • 10 ugers skrædedersyet styrkeprogram. 
  • 10 ugers skræddersyet kostprogram. 
  • Træningsvideoer med fokus på løbeteknik, styrke, mobilitets og stabilitetsøvelser.
  • Ubegrænset support døgnet rundt - intet spørgsmål er for lille.
  • Redigering af kost/træning i hele forløbet hvis dette er nødvendigt.
  • 3 x 30 min. opfølgningsmøder hver 3 uge hvor der kan stilles spørgsmål over skype eller facetime. 
  • 30 min. personligt afslutningsmøde hvad der er sket på de 10 uger og om du er kommet i mål over skype eller facetime. 

Pris 2.500,- 
Tidligere resultater 

På 10 ugers online forløb kan du tabe mellem 8 til 10 kilo, komme i god fysisk form og få masser af sund energi. Jeg er din samarbejdspartner, støtte og motivation igennem hele forløbet.  

Forløbet

Personlig træning er til dig, som ønsker at tabe dig, komme i bedre form og tage på i muskelmasse. Træningen vil tage udgangspunkt i funktionelle øvelser ud fra dit træningsniveau, så du kan opnå et flot resultat. Inden du vælger et pakketilbud, tilbyder jeg en gratis indledende samtale (varighed 20 minutter) hvor vi taler om dine mål og ønsker, samt hvilket forløb der vil passe til dig.
1. Den indledende samtale 

Forløbet starter altid med en indledende samtale. Samtalen varer 20 minutter, og jeg vil spørge ind til, hvad du ønsker at opnå med din løbetræning, om du ønsker kostomlægning og andre relevante informationer. Jeg vil informere dig om, hvad du kan forvente af forløbet, og vi vil i fællesskab lave målsætninger, der er opnåelige, med den tid vi har.
2. Under forløbet 

Jeg vil instruere dig i tilstedeværelse, holdning, visualisering og åndedræt i træningen. Når du lærer at mærke efter, kan du reagere konstruktivt på forandringer, før de bliver til belastninger. Jeg vil sikre, at du konstant yder dit optimale og følger det træningsprogram, som vi sammen har aftalt. Således garanterer jeg, at du når dine mål.
3. Efter forløbet 

Du har nu opnået det mål, som du ønskede før opstartsforløbet. Jeg vil ved afslutningen af træningsforløbet hjælpe dig med at sætte nye mål og vejlede dig i at bruge min erfaring fremadrettet. Således kan du holde din træning og kost, som jeg har givet dig, ved lige – eller endda gå efter nye resultater og sætte fremtidige mål.
Peter Liljensten – Din personlig træner og løbeekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Peter Liljenstenhej@peterliljensten.dkCVR: 35551476+45 50 42 58 16