6. Stående roning med Peter Liljensten

Dato: 6. december 2018
Glædelig 6 december venner. Idag skal jeg vise dig en ryg øvelse, som både træner triceps, bagsiden af skulderen, nakken og selvfølgelig hele rykken. Øvelsen hedder Stående roning med vægtstang og noget vægtbelastning. Så du virkelig kan mærke, at det giver noget. Husk at kigge godt efter hvordan jeg laver øvelsen, så du kan lave en efterfølgende du har set den korte video. Sådan laver du øvelsen: Hold omkring stangen med skulderbredt supineret greb. Stå let foroverbøjet, med ret ryg og let bøjede knæ. Start øvelsen med at trække skuldrene bagud, bøj i albuerne og før armene langs kroppen. Løft stangen mod maven og pres skulderbladene sammen i slutfasen. Sænk tilbage og gentag øvelsen. 12 gentagelser af 3 sæt. Start med vægtstangen, som en del af opvarmningen og put noget mere belastning på, hvis du ikke synes det er hårdt nok. God fornøjelse med stående roning. Husk du kan booke et uforpligtende møde hos mig her:

https://www.peterliljensten.dk/Kontakt
Peter Liljensten – Din personlig træner og løbeekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Peter Liljenstenhej@peterliljensten.dkCVR: 35551476+45 50 42 58 16