Hjalp 5 af mine kunder igennem CPH halvmarathon

Dato: 17. september 2019

Efter et veloverstået CPH halvmarathon i søndags, hvor jeg løb en samlede tid på 1:36:58 havde min krop det virkeligt dårligt bagefter. Jeg var maks presset efter 18 km og jeg havde igen energi til, at sprinte over målstregen. Ja som du nok kan se gik jeg over målstregen. Nogle gange rammer man ikke lige dagen, så næste år går jeg efter 1:30:00 🙂 Hvis min krop kan klare det hehe.

Op til CPH halvmarathon trænede jeg 5 af mine seje kunder, som også løb løbet i nogle rigtig flotte tider.

Tilde Frostholm - 02:26:57
Mads-Ole Astrupgaard - 02:15:11 
Amalie Skou Astrupgaard - 02:22:00
Jasmin Cecilie Haugaard - 01:54:26
Steffen Tiedemann - 01:39:04

I er super seje, at i gennemføre løbet - jeg er stolte af jer 🙂

Det som er rigtig vigtig, hvis du går efter en hurtig PR tid. Så skal du løbe en masse lange intervaller i et højt tempo pace + en masse distance træning. Det kan meget hurtig tage mellem 6 til 12 måneder, at træne sig i super form til et halvmarathon. Så heller være 100 % realistisk omkring målet og lave nogle 5000 meter test løb, så du kan se om din form er opadgående. Det er mit bedste råd, hvis du drømmer om at slå din PR tid.

www.Peterliljensten.dk

Peter Liljensten – Din personlig træner og løbeekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Peter Liljenstenhej@peterliljensten.dkCVR: 35551476+45 50 42 58 16