Kender du til følelsen, at man har svært ved, at tage sig sammen til at tabe sig eller tage på i muskelmasse? 🤷🏽‍♀️

Dato: 5. september 2019

Jeg har gjort det op med mig selv, at jeg gerne vil tage på i muskelmasse og blive markant veltrænet. Over de næste 12 uger har jeg lavet et effektiv træningsprogram, hvor jeg udelukkende træner styrketræning 3 til 4 gange om ugen mellem 1 til 2 timer. Det kommer til, at være en lille smule cardio træning til opvarmningen ellers ikke det helt store.

De første billeder er blevet taget, hvor jeg har fået taget min fedtprocent 10,38 % og omgangskreds måling.

Når man skal tage på i muskelmasse er det VIGTIG, at man spiser en kost bestående af proteioner og en masse kuldhydrater. Derfor jeg har lavet et 12 ugers kostprogram, hvor jeg IKKE skal veje maden, men skal spise 6 måltider om dagen og spise det rigtig - DET ER MEGET VIGTIG

Jeg vil om 6 uger tage nogle nye billeder og målinger, så du kan følge med i min udvikling.

Skulle du have nogle spørgsmål til min træning eller kost. Skal du være hjertelig velkommen til, at skrive uforpligtende til mig på min hjemmeside.

https://www.peterliljensten.dk/Kontakt

Peter Liljensten – Din personlig træner og løbeekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Peter Liljenstenhej@peterliljensten.dkCVR: 35551476+45 50 42 58 16